I et nyt indlæg på sin nystartede blog Lassensblog.dk stiller Colliers-direktør Peter Lassen skarpt på alle forandringerne og de nye tider for landets kriseramte ejendomsbranche.
“Networking og netværk har i dag fået en anden og ny betydning i branchen. Det er ikke længere alene toppen af erhvervslivet, som man skal have gode relationer til.
Dagens networking drejer sig i langt højere grad om at have kontakt med flere forskellige brancher på flere niveauer, der kan tilføre nye aspekter til én selv, virksomheden og det erhverv, man tilhører,” siger Peter Lassen.
For Colliers’ eget vedkommende blev tidens nye tendenser eksempelvis for nylig sat på spidsen med salget af de københavnske folkekirker.
Salget af kirkerne er selvsagt en speciel situation. Men de værktøjer, som vi brugte i Colliers, bliver stadig mere gængse, når ejendomme i dag skal sælges, udlejes, brandes eller på anden vis optimeres.
Det handler kort og godt om at tænke kreativt og i stigende grad at være i stand til at kombinere forskellige kompetencer for at differentiere sig mest mulig fra resten af markedet,” understreger Colliers-direktøren i sit ny blogindlæg.
Læs hele indlægget “Nye tider for ejendomsbranchen”
Kig her hvis du leder efter nye kontorlokaler i København K